„Мајкрософт“ сака да го купи „Дискорд“ за 10 милијарди долари
Американскиот технолошки гигант „Мајкрософт“ е во преговори за купување на социјалната мрежа „Дискорд“, за 10 милијарди долари, објави „Блумберг“.
Според извори запознати со преговорите за зделката, „Дискорд“ разговара и со други потенцијални купувачи, но сè уште не е потпишан договор. Постои и мислење дека компанијата е поверојатно да излезе сама на пазарот и во јавноста, отколку да биде продадена.
Главно, разговорите меѓу „Дискорд“ и „Мајкрософт“, досега биле околу проценката на интересот на компанијата. Преговорите со социјалната мрежа ги води Фил Спенсер, шеф на одделот „Икс-бокс“ во „Мајкрософт“, што развива конзоли за игри.
Создадена 2015 година, социјалната мрежа „Дискорд“ е замислена како платформа за гејмери и во мигов има над 100 милиони активни корисници месечно.
Ново на Сител
-
Во поплавите во централен Авганистан загинаа најмалку 50 луѓе
-
Северна Кореја тестираше тактички балистички ракети со нов систем за наведување
-
На аеродромот во Минхен приведени осум климатски активисти
-
Предложен притвор за осомничен за двојно убиство во Стајковци
-
Мицотакис: Новата Влада да го користи само името Северна Македонија во и вон земјата
-
ИДФ: Во нападот врз Џенин елиминиран „влијателен екстремист“
-
Баку: Франција да престане со неоснованите тврдења против Азербејџан
-
123 санкционирани возачи во Скопје