Најмногу поплаки за онлајн купување
Потрошувачите најмногу се жалат за купување преку интернет, велат од Организацијата за заштита на потрошуваци. Дневно во просек добивале по 5 поплаки за нерегуларности И прекршени права на купувачите, но најчесто станува збор за купување преку Фејсбук или другите социјални мрежи.
Од Организацијата за заштита на потрошуваци предупредуваат дека продажбата преку Фејсбук најчесто е нелегална, купувачите ги добиваат производите на домашна адреса, но не добиваат фискална сметка за нив. Со тоа нема начин како да се заштитат. ОПМ апелира при купување преку интернет да се проверуваат продавачите пред да се направи нарачка за производ или услуга.
Во однос на деновите кога има големи попусти, како што е Black Friday, кога се создаваат гужви по продавниците во обид да се купи нешто по пониска цена, од ОПМ велат дека останува на совеста на граѓаните дали во време на пандемија ќе излезат да пазарат кај што има гужва или ке останат дома и ке го заштитат своето и туѓото здравје.
Мирјана Јовеска
Ново на Сител
-
ЦУК: Куче паднало во шахта и ги изгризало оптичките кабли, без интернет биле „Филип Втори“ и Поликлиника „Букурешт“
-
Во прекин сообраќајот на патот Радовиш-Штип поради сообраќајка
-
Косовското МНР потврди дека на директорот на српската Канцеларија за Косово му е забранет влезот во Косово за Велигден
-
За Велигден претежно сончево и потопло време
-
Тепачка во Чаир - 5 лица повредени
-
Индонезија трајно ќе пресели 10.000 луѓе по серијата ерупции на вулканот Руанг
-
Полицијата ги растера пропалестинските активисти од зградата на универзитетот во Париз
-
Кривична пријава за злоупотреба на постапка за јавен повик и несовесно работење во службата