Најмногу поплаки за онлајн купување
Потрошувачите најмногу се жалат за купување преку интернет, велат од Организацијата за заштита на потрошуваци. Дневно во просек добивале по 5 поплаки за нерегуларности И прекршени права на купувачите, но најчесто станува збор за купување преку Фејсбук или другите социјални мрежи.
Од Организацијата за заштита на потрошуваци предупредуваат дека продажбата преку Фејсбук најчесто е нелегална, купувачите ги добиваат производите на домашна адреса, но не добиваат фискална сметка за нив. Со тоа нема начин како да се заштитат. ОПМ апелира при купување преку интернет да се проверуваат продавачите пред да се направи нарачка за производ или услуга.
Во однос на деновите кога има големи попусти, како што е Black Friday, кога се создаваат гужви по продавниците во обид да се купи нешто по пониска цена, од ОПМ велат дека останува на совеста на граѓаните дали во време на пандемија ќе излезат да пазарат кај што има гужва или ке останат дома и ке го заштитат своето и туѓото здравје.
Мирјана Јовеска
Ново на Сител
-
Кривична пријава за жител на Росоман за посредување и тргување со оружје или распрскувачки материи
-
Таравари демантира дека вчера имал тајна средба со Ахмети, на која добил понуда од него
-
Во германските продавници пронајдени се над сто килограми кокаин во пратките со банани
-
Тошковски во посета на ЕВР Центар и Бит Пазар
-
Грчката Влада ја остава отворена можноста да ѝ помогне на Франција со противвоздушни системи за време на Олимписките игри
-
Норвешка донираше 76 неборбени моторни возила на Македонија
-
Моментно нема индикатори за нов ценовен бран, оценува бизнисот
-
Би-Би-Си на српски: Оствари ли опозицијата недостижна предност пред вториот круг гласање