„Фејсбук“ со построги правила за политичко рекламирање
„Фејсбук“ воведува построги правила за политичко рекламирање и за Европската унија, со што социјална мрежа се подготвува за изборите за Европски парламент.
Ограничувањата се однесуваат на содржина поврзана со предизборна кампања на политичари или политички партии, како и за политички реклами кои имаат за цел агитирање или одвраќање на луѓето од гласање. Слични мерки беа воведени во последните месеци за изборите во Индонезија и Канада.
Фејсбук веќе воведе услов секој огласувач, кој сака да објави политичка реклама, да биде проверен и да го потврди својот идентитет и локација. Ако не биде одобрен, нема да има право да објави реклама. Овој вид на рекламирање исто така ќе биде обележан, а огласувачот ќе мора да покаже кој е изворот на финансирањето. Овие нови правила првично се воведуваат во САД, а во наредните месеци и во остатокот од светот.
Ново на Сител
-
Таравари потврди - Вреди ќе раководи со 5 министерства и две вицепремиерски позиции
-
Гостин во Тема на денот: Димитар Атанасов, аналитичар од Бугарија
-
Текстилството на колена, индустријата ќе бара спас од новата влада
-
За развој на био економијата потребна е поголема едукација и поддршка од државата
-
Пеколни температури
-
Силјановска Давкова на конференција за обнова на Украина во Берлин
-
Кој пат ќе го фати Судски совет?
-
Мицкоски најави нов ветропарк за производство на струја