Кинеските брендови доминираат со 70 отсто на рускиот пазар за нови автомобили
Кинеските брендови зафаќаат околу 70 отсто од пазарот за нови автомобили во Русија, изјави аналитичарот на податоци од компанијата „Авито Авто“, Артјом Соколов.
Руските производители во исто време ги достигнале планираните производствени капацитети, а нивниот удел на пазарот на нови автомобили во Русија достигнал 22 отсто во октомври 2024 година, пренесува ТАСС.
Соколов додаде дека уделот на локалните брендови на рускиот пазар пораснал за 7 проценти во последните 12 месеци. Просечната цена на нов автомобил во Русија минатиот месец изнесувала 3,4 милиони рубљи (околу 30.420 евра), додека просечната цена на половен автомобил била 1,45 милиони рубљи (приближно 12.970 евра).
Според податоците на „Автостат“, во октомври во Русија биле продадени вкупно 171.200 нови автомобили. Најпродаваниот бренд била домашната „Лада“, додека „Тојота“ се најде на деветтото место. Останатите позиции во топ 10 ги заземаат исклучиво кинески брендови.
Ново на Сител
-
На Попова Шапка 62 сантиметри снег, во Маврово 57, а во Крушево 39
-
Премиерот Мицкоски ќе ја пушти во употреба делницата Градско - Дреново
-
Грчката амбасадорка ќе го посети Собранието
-
Контингент од 72 мексикански пожарникари се приклучи во гасењето на пожарите во Лос Анџелес
-
Руте: Инвестирајте повеќе во одбраната или почнете да учите руски јазик
-
ЕУ ги продолжи санкциите за поддржувачите на Хамас и Палестински исламски џихад
-
Облачно со темератури под нулата, снег во јужните и југозападните делови од државата
-
Сообраќајот по влажни коловози и кашест снег, забрана за камиони на неколку патни правци