Фејсбук и Инстаграм предизвикуваат депресивност
Едно истражување откри дека корисниците на социјалните мрежи имаат поголеми шанси да станат депресивни.
Според авторите на истражувањето, постојат три показатели кои укажуваат дали Фејсбук и Инстаграм ве прават депресивни.
1. Љубомора
Сите по природа сме љубоморни на животот на другите луѓе околу себе, на нивните патувања, среќните врски и успесите.
Но, кога тие чувства почнуваат да надоаѓаат во поголем обем и стануваат опсесија, може да биде знак дека премногу ги користите социјалните мрежи.
2. Несоодветност
Освен љубомората, уште по страшно е како по онлајн дружбите се почуствувате несоодветно, односно дека вашиот живот не е доволно добар во псоредба со животите на другите.
Ако ви се јави вакво чувство, потстете се дека на социјалните мрежи сите ги објавуваат само најдобрите работи за себе, но тоа е и знак дека треба да „одморите од посетите“ на туѓи профили и животи.
3. Осаменост
Дигиталното поврзување и заедништво со другите може да бидат позитивна работа, но и да предизвикаат контраефект доколку по прегледувањето на социјалните мрежи почнеме да се чувствуваме осамени, додека гледаме како сите други се забавуваат.
Онлајн врските можат да остават чувство на неисполнетост, ако вашите реални врска со другите не се ни приближно толку силни.
Затоа наместо разговор со пријателите на чет, договорете се за кафе на сонце.
Ново на Сител
-
Fast Food 7 - принцип за постојан квалитет | Билјана З. Попова | Бизнис приказни | Sitel Podcast 030
-
Пронајдена неексплодирана експлозивна направа во Битола
-
Разбојникот кој ограби казино со автоматско пушка е полицаец
-
Демири: Ако Клиниката за токсикологија не била осигурена, менаџментот треба да преземе одговорност
-
До 30 април на полноќ пријавување на болните и изнемоштените за гласање на изборите на 8 мај
-
Гевгеличанка лажела дека е царински застапник и измамила Грк за 2.000 евра
-
Тошковски: Поддршка до специјалните единици бидејќи тие се првиот столб на заштитата на безбедноста и суверенитетот на државата
-
Пет клучни донатори вложија повеќе од 50 милиони долари во претседателската кампања на Трамп