Кинеските брендови доминираат со 70 отсто на рускиот пазар за нови автомобили

Кинеските брендови зафаќаат околу 70 отсто од пазарот за нови автомобили во Русија, изјави аналитичарот на податоци од компанијата „Авито Авто“, Артјом Соколов.
Руските производители во исто време ги достигнале планираните производствени капацитети, а нивниот удел на пазарот на нови автомобили во Русија достигнал 22 отсто во октомври 2024 година, пренесува ТАСС.
Соколов додаде дека уделот на локалните брендови на рускиот пазар пораснал за 7 проценти во последните 12 месеци. Просечната цена на нов автомобил во Русија минатиот месец изнесувала 3,4 милиони рубљи (околу 30.420 евра), додека просечната цена на половен автомобил била 1,45 милиони рубљи (приближно 12.970 евра).
Според податоците на „Автостат“, во октомври во Русија биле продадени вкупно 171.200 нови автомобили. Најпродаваниот бренд била домашната „Лада“, додека „Тојота“ се најде на деветтото место. Останатите позиции во топ 10 ги заземаат исклучиво кинески брендови.
Ново на Сител
-

Почна големата акција „72 часа чисто Скопје“
-

ДИК ги одби сите 16 приговори за постапките за гласање и за сумирање на резултати во Брвеница, Шуто Оризари и Карпош
-

Сиљановска-Давкова прифати да биде покровителка на 60. издание на МТФ „Војдан Чернодрински“
-

Во Украина изречена прва доживотна казна за руски војник поради егзекуција на воен заробеник
-

Забрана за користење на водата за пиење во Берово поради зголемено присуство на манган
-

Пожар над селото Арнакија во општина Сарај
-

Приведен директорот на Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството
-

Орбан: Унгарија ќе се бори Трамп да ја изземе од санкциите за руската нафта
