Не може да се чекирате онлајн, „Визер“ бара патниците да пристигнуваат 3 часа пред летот
Пристигнете на аеродромот најмалку три часа пред летот, апелираат од „Визер“ по денешниот ИТ-колапс. Се очекуваат потенцијални прекини поради тековниот проблем на глобалните ИТ-системи, кој не зависи директно од „Визер“.
„Како и сите авиокомпании денес, и „Виз ер“ се соочува со екстремни технички предизвици со прекинот на глобалните ИТ-системи од трета страна. Патниците на „Визер“ може да доживеат прекини во мрежата бидејќи услугите на веб-страницата и мобилните апликации привремено се недостапни“, се вели во соопштението.
Следниве онлајн-услуги во моментот не се достапни:
– систем за резервации;
– онлајн-систем за пријавување и прикажување на блиетот за патување;
– контакт-центри – нови резервации и промени на постојните.
„За време на прекинот, достапно е бесплатно пријавување на аеродромот. Затоа, ги советуваме патниците да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред закажаното време на поаѓање за да овозможат доволно време за пријавување, безбедносна контрола и здравствени и безбедносни процедури специфични за аеродромот“, се додава во соопштението.
Ново на Сител
-
Владата ја ограничи маржата на училишниот прибор
-
А1 Македонија прославува со своите корисници - 50 % роденденски попуст за 5 години А1
-
Мицкоски: Тендер за трет мобилен оператор мора да има
-
Тешко повреден 59-годишник гостиварец - Изгубил контрола врз мопедот и паднал
-
77 годишен охриѓанец прегазил 75 годишен Хрват во Охрид
-
ДИК: Почна исплатата на надоместоците на членовите на ИО за Претседателските и Парламентарните избори 2024 година
-
Гаши: Ова е интерпелација против верската припадност на претседателот на Собранието
-
Мицкоски: Нова германска инвестиција во вредност од 65 милиони евра и 700 нови вработувања