Шефот на Ферари вети изненадување за навивачите во Австралија
Шефот на Ферари, Луис Камилери вети изненадување за навивачите на првата трка во Мелбурн. Целото брендирање на „Mission Winnow“ (Мисија „Победа сега“) ќе биде отстрането од „СФ90“ за почетокот на сезоната, а тоа остава доста празно место на болидот.
„Скудерија“ не може да се појави со логото на својот спонзор, бидејќи властите во Австралија сметаат дека тоа ја нарушува забраната за рекламирање на тутунски производи. Во принцип „Mission Winnow“ е иницијатива која не е поврзана со пушењето (или барем не директно), но сепак е лансирана од гигантот „Филип Морис“.
– Ќе имаме проблеми со Министерството за здравство во Австралија, а Филип Морис немаа време да најдат решение. Во секој случај, автомобилот ќе понуди изненадување за навивачите, изјави Камилиери, цитиран од „Аутоспорт“ за време на Мотошоуто во Женева.
Најверојатно, дел од дизајнот на минатогодишниот автомобил ќе се користи како најбрзо решение. Мисијата „Winnow“ се очекува да се врати во автомобилот за вториот стар на сезоната во Бахреин.
Ново на Сител
-
ССМ ги повикува работниците на протест по повод Меѓународниот ден на трудот 1 Мај
-
Хоспитализирани четири лица со голема кашлица, нови 27 случаи
-
Продолжува кампањата за претседателски и парламентарни избори на 8 мај
-
Свечена промоција на нови полициски службеници во Идризово
-
Во понеделник ќе се знае дали ќе поскапи полисата за задолжителното авто осигурување
-
Кикбоксерот Бобан Илиоски светски првак во ВАКО ПРО
-
Киев: Русија ја нападна енергетската инфраструктура во три украински региони
-
Десетици торнада го погодија централниот дел на САД