Си-Ен-Ен: Русите ги „гаѓаа“ Фергусон и Балтимор за да поттикнат хаос
За време на предизборната кампања пред претседателските избори во САД, најмалку едно рекламирање што Русите му го платиле на Фејсбук било поврзано со движењето „Црно живот значи“.
Како што јави Си-Ен-Ен, се претпоставува дека рекламата била насочена кон јавноста во Фергусон и во Балтимор, местата кои беа во центарот на вниманието по смртта на Афроамериканците убиени од „бели“ полицајци, по што се одржуваа масовни, некогаш и насилни протести.
- Одлуката за таргетирање таква публика со таква реклама ни дава првичен увид во тоа како налозите контролирани од „руска фарма на тролови“ поврзана со официјална Москва, поттикнуваат политички хаос во САД, изјавија неименувани извори на Си-Ен-Ен.
Фејсбук претходно соопшти дека една четвртина од околу 3.000 реклами купени од Агенцијата за истражување на интернет биле „географски таргетирани“, но не се наведени детали, ниту демокрафските или интересните групи кои биле директно „гаѓани“ со рекламата.
Рекламата „Црно живот значи“ се појави на Фејсбук кон крајот на 2015 година и почетокот на 2016 година.
Кампањата е поддржана од движењето, но може да има и функција на заплашување на граѓаните на Балтимор и на Фергусон. Целта на руските реклами, како што наведува изворот, е да се зголеми политичкиот хаос и да се додаде „масло на оган“, без промовирање еден или друг кандидат.
Ново на Сител
-
Изгоре куќа во село Иловица, струмичко
-
Продолжува судскиот процес со родилката од Дебар, ќе се презентира супер вештачењето
-
РСБСП со кампања за Св. Трифун, апелира - вози безбедно, вози со љубов
-
Во Хрватска денеска бојкот на пекарници и пекарски производи, од утре бојкот на нов трговски синџир
-
Утрово најстудено и најмногу снег на Попова Шапка
-
Стопанската комора на трговци на големо и мало на средба со министерот за економија
-
Премиерот Мицкоски ќе присуствува на Минхенската безбедносна конференција
-
14 февруари: Вepувањата зад Св. Трифун и Св. Валентин