Закерберг: Фејсбук го менува името во Мета
Американскиот интернет гигант „Фејсбук“ го менува своето име во „Мета“, како одраз на напорите на компанијата да изгради дигитален виртуелен свет, познат како метаверзум, истовремено борејќи се со продлабочената криза во односите со јавноста и зголемената регулаторна контрола, објави Фајненшл тајмс.
На годинешната „Фејсбук конект“ конференција посветена на виртуелната реалност, главниот извршен директор Марк Закерберг најави дека брендот „Фејсбук“, „едноставно повеќе не опфаќа сè што правиме“.
„Во моментов нашиот бренд е толку цврсто поврзан со еден производ што не може да претставува сè што правиме денес, а камоли во иднина“, напиша Закерберг на својата Фејсбук страна.
„Метаверзумот ги опфаќа и социјалните искуства и идната технологија. Како што ја шириме нашата визија, време е да усвоиме нов бренд. За да одразиме кои сме ние и каква е иднината што се надеваме дека ќе ја изградиме, горд сум што можам да споделам дека нашата компанија сега е Мета“, потенцираше Закерберг.
Иако компанијата го менува своето име, според Закерберг, постоечките индивидуални платформи и брендови – Фејсбук, Ватсап, Месинџер, Инстаграм и Окулус – нема да се променат.
Ново на Сител
-
Почнаа разговорите за коалиција
-
Убедливо водство на Силјановска
-
Тема на денот со Љупчо Петковски, политиколог
-
Светските медиуми известуваа за изборите во Македонија
-
Бизнисот очекува политичка промена и исполнување на ветеното
-
ГРОМ призна пораз, ЗНАМ сметаат дека се родила третата опција, Левица очекува повеќе гласови на 8ми мај
-
Преглед на вестите од светот
-
Убедливо водство на Силјановска