Колкава количина пиво треба да испиете за да живеете 90 години?
Пивото има прилично лоша репутација. Различни студии го поврзале пијалакот со подуени стомаци и оштетување на црниот дроб. Сепак, излегува дека пиењето мало пиво секој ден може да има свои предности. Односно, пиењето едно пиво на ден може да биде корисно за здравјето.
Истражувачите од Универзитетот во Мастрихт во Холандија откриле дека мажите кои пиеле мала количина пиво (250 мл) имаат 81% поголема веројатност да достигнат 90-годишна возраст отколку оние кои воопшто не пиеле или пиеле премногу.
Ова важи и за жени кои пијат пиво. Според научниците, жените кои пијат 250 мл пиво на ден ги зголемуваат шансите да слават 9 децении живот за 33 проценти. Студијата ги проследи навиките за пиење на 5.500 луѓе за две децении. Откриле дека пиењето алкохол во умерени количини може да биде добро за срцето, но премногу може да биде штетно.
Професорот Пјет ван ден Бранд рече: „Нашите анализи покажуваат позитивни врски помеѓу алкохолот и долговечноста кај мажите и жените“.
Велејќи го тоа, научникот не ги охрабрува луѓето да излезат и да започнат да пијат. Тој објасни: „Резултатите не треба да се користат како мотивација да се започне со пиење“.
Сер Иан Гилмор од Здравствената алијанса за алкохол во Велика Британија додаде: „Нема докази што укажуваат на тоа дека анти алкохоличарите треба да започнат да го прават тоа во име на добро здравје“.
Иако студијата е пријатна за оние кои уживаат во пивото, истражувањето сè уште е во повој. Треба да се направат повеќе за да се докаже врската помеѓу алкохолот, здравјето на срцето и долговечноста. Засега е најдобро алкохолот да се пие во умерени количества.
Ново на Сител
-

Муцунски: Веруваме дека во рамките на нашите предлози може да се најде решение за почеток на преговори со ЕУ
-

Ангелов: Значително е влошена состојбата со пожарите на отворен простор
-

Три „ер трактори“ на ДЗС вклучени во гасењето на шумскиот пожар во близина на селото Моране
-

Се трага по 4 годишно дете од Македонија кое исчезнало на познато албанско летувалиште
-

Срушен е рекордот за ова лето: 21 активен пожар во Македонија
-

Го снимиле и пријавиле како фрла легло со мали мачиња во парк, АХВ го казни со 550 евра
-

ОЈО Скопје по допрен глас ќе го истражува загадувањето со отпад кај Рашче
-

Орце Ѓорѓиевски се напи вода од чешма и порача: „Скопјани се безбедни“
